diumenge, 2 de maig de 2010

Sóc un demagog?

El dia 12 d'abril vaig seguir amb relatiu interès la entrevista de Mònica Terribas a Artur Mas, que es pot veure encara a través de la pàgina web de tv3.cat (http://www.tv3.cat/videos/2833490).

En un moment donat (al minut 20:30), es produeix aquesta situació que reprodueixo:


"...

T-A veure si aquesta me la pot respondre amb un sí o amb un no:

M-(Digui'm)

T-Si la iniciativa legislativa popular que planteja el referèndum al parlament, aconsegueix a arribar reunir les dotze, dues-centes mil firmes, i vostè, (eeh), està en posició donar-hi suport:

1)Li donaria suport
2)L'impulsaria si arribés al govern de Catalunya?

M-la iniciativa popular?...

T-la iniciativa legislativa popular per fer un referèndum sobre la independència.

M-Jo crec que en aquest moment aquesta iniciativa seria un error.

T-Seria un error...

M-Crec que en aquest moment aquesta iniciativa seria un error.

..."

Astorat per sentir, no una vegada, sinó dues la paraula error, vaig escriure la meva impressió al servei de microblogging Twitter:


Les consultes populars (la veu del poble,) un error segons Mas #Terribas #MasTerribas

 http://twitter.com/porabajo/status/12064374736

 Resulta que aquest comentari va provocar aquesta reacció, d'un senyor que no conec de res, (una de les meravelles de la xarxa):


@porabajo Això no ho ha dit demàgog

http://twitter.com/rocfernandez/status/12064468791



 Vaig interpretar malament les paraules d'en Mas?

I el que més em preocupa:

Sóc un demagog? (al menys tinc la sort de no ser un demàgog).

1 comentari:

  1. Suggereixo afegir un link a un video online i assenyalar els minut de l'entrevista en el qual es produeix el dialog: davant l'evidència no se't pot acusar demagògicament de demagog

    O igual parlava en tócameRoque de Gog i/o de Magog, personatges que apareixen tant als còmics Marvel com als de DC

    ResponElimina